Απουσία...

Όσοι έχουν χάσει έναν δικό τους άνθρωπο, θα με καταλάβουν απόλυτα. Το κενό που δημιουργείται οταν ένας δικός σου άνθρωπος "φεύγει". Στην δικη μου περίπτωση η μητέρα μου. Πάνε 3 χρονια που δεν ειναι πια κοντα μου και ακόμα δεν το εχω πιστέψει. Προχωράω την ζωή μου όπως θα ήθελε, αλλα μου λείπει απίστευτα πολυ. Οταν ένας άνθρωπος πεθαίνει, αυτό που σου λείπει περισσότερο ειναι η καθημερινότητα. Οι απλές συζητήσεις, τα γέλια ακόμα και οι διαφωνιες. Η φωνή της! Ποσό μου λείπει να την ακούω. Θα έδινα τα παντα για την ξανακούσω. Να μιλά, να γελά, ακόμα και να μου φωνάζει! 
Όλα πήγαιναν μια χαρά, οταν απο ένα απλό πόνο μαθαίνεις οτι ο καρκίνος σε βρήκε. Έκανε οτι μπορούσε, αλλα την νίκησε. Την έβλεπα να υποφέρει και το μόνο που σκεφτόμουν οταν τελικά κατέληξε, ήταν οτι πλέον δεν πονά. 
Η ζωή χωρίς την μαμά μου ειναι, πως να το χαρακτηρίσω; Παντα κατι λείπει! Οτι κι αν γίνει λείπει. Απουσία. Κάθε στιγμή, σε κάθε περίπτωση. Άλλες φορές δεν το σκέφτεσαι, άλλες παλι υποφέρεις. Κλαις το βραδυ στο μαξιλάρι σου και παρακαλάς να ειναι καλα όπου κι ειναι ειναι. Να την βλέπεις στο όνειρο σου και να νιώθεις υπεροχα! Απουσία . Κενό. 
Δεν την εχω θρηνήσει αρκετά, αλλα δεν ξέρω αν θα την θρήνησω ποτέ όσο θα έπρεπε. Μέσα μου ίσως. Νιώθω οτι δεν έχει φύγει, όσο την σκέφτομαι και μιλάω για εκείνη! 
Ήταν υπέροχη γυναίκα! Εξαιρετική μητέρα και φανταστική μαγείρισσα!! Οτι έκανε, το έκανε με πάθος και πείσμα και τα κατάφερνε! Αξία γυναίκα και πανέμορφη!! Το πρότυπο μου, η φίλη μου, η αδερφή μου, η μαμά μου!! Της οφείλω πολλα και θα ήθελα να το ξέρει! Ίσως μπορέσει να το δει, να το μάθει για να το γνωρίζει! 
Η ζωή συνεχίζεται βέβαια, το ξέρετε. Και σίγουρα κάποιος που μας αγαπούσε, φεύγοντας δεν θα ήθελε το πένθος να μας καταβάλει. Ο χρόνος ειναι αλήθεια γιατρός για τον πόνο μας. 
Ήθελα μόνο να μοιραστώ μαζι σας την λύπη μου για απόψε, όπως μοιράζομαι χαρές, απορίες, απόψεις! Για όσους περνάνε το ίδιο, κουράγιο! Μην τους ξεχνάτε για να μην χαθούν! Αλλα μην ξεχνάτε να ζείτε! Έτσι ειναι η ζωή! Και ο θάνατος μέρος της ζωής ειναι! 
Εις αυριον τα καλύτερα!

Σχόλια