Ημερολόγιο Καραντίνας της Ζέτας

Έρευνες έχουν δείξει, ότι με τη διαδικασία της γραφής, εξασθενίζουν τα αρνητικά συναισθήματα ,που επηρεάζονται από τις επίμονες αρνητικές σκέψεις.

Η αγαπημένη μου ξαδέρφη Άννα,  μου είχε πει ότι στην διάρκεια της καραντίνας κρατούσε ημερολόγιο και τώρα έκανε μια μικρή λίστα από τις καλύτερες στιγμές ( αν μπορώ να το πω έτσι!). 
Λοιπόν σκέφτηκα κι εγώ πως πέρασε η καραντίνα και τι έμεινε τελικά!
Πολλές όμορφες στιγμές, δύσκολες, αστείες και ξεχωριστές. Φαντάζομαι λίγο πολύ όλοι έχετε πράγματα να θυμάστε και ιστορίες που θα σας μείνουν.
Πάρτε χαρτί και μολύβι και γράψτε τις. Όταν τα χρόνια περάσουν και τα ξαναδιαβάσετε θα γελάσετε!

Info: Η συγγραφή, έχει φανεί από έρευνες ότι μπορεί να διευκολύνει τη διαδικασία της θεραπείας και βοηθάει το άτομο να κάνει θετικές αλλαγές στη ζωή του. Στην καθημερινότητά μας, ωστόσο, μπορούμε να κρατάμε ένα ημερολόγιο καταγράφοντας τις σκέψεις, τη συμπεριφορά μας ακόμα και τους πιο μεγάλους φόβους μας.

Σίγουρα υπήρξαν στιγμές που ξεκουράστηκα πολύ. Ήμουν από τις τυχερές που έμεινα σπίτι και είχα και την δουλειά μου. 
Στιγμές που γέλασα πολύ με την οικογένεια μου. 
Στιγμές που ξενύχτησα, που αγχώθηκα, που δεν ήξερα τι θα συμβεί, όπως όλοι.
Στιγμές που μου έλειψε η ανθρώπινη επαφή. Αντικαταστήσαμε προσωρινά την επικοινωνία από κοντά με μηνύματα, τηλέφωνα, βιντεοκλήσεις.
Μαγείρεψα πολύ, Τσούρος η συνταγή της καραντίνας για εμένα!

Info: Το να κρατάμε ημερολόγιο σαν μια μέθοδος εξωτερίκευσης των προβλημάτων, που μας απασχολούν, έχει φανεί ότι κάνει τα άτομα να αισθάνονται αισιόδοξα, να αναγνωρίζουν τις δυνάμεις τους, να αντιμετωπίζουν το πρόβλημα και να αισθάνονται δυνατοί, ώστε να έρθουν αντιμέτωποι ή να ξεπεράσουν κάποιο πρόβλημα. Κατά συνέπεια, το να κρατάμε ημερολόγιο βοηθάει στην εξωτερίκευση και επανεξέταση ενός προβλήματος.

Χαλάρωσα και βρήκα τον χρόνο που ήθελα για εμένα. Πήρα μερικές ανάσες που τόσο είχα ανάγκη από την καθημερινότητα. Από τους γρήγορους ρυθμούς της ζωής μας.
Κυρίως έγραψα πολύ. Βρήκα την έμπνευση μου και τον χρόνο να ασχοληθώ με κάτι που αγαπώ.
Δεν είμαι η μόνη. Πολύς κόσμος βρήκε χρόνο να κάνει αυτό που αγαπά. Άλλος τραγούδι, μαγειρική, αθλητισμό, συγγραφή, χειροτεχνίες και ότι βάζει ο νους σας. 
Γιατί όταν έχεις χρόνο πρέπει να τον εκμεταλλευτείς. Καλή η τηλεόραση, το tablet, το κινητό ή ο υπολογιστής. Αλλά όχι για πολύ. 
Ο χρόνος περνάει γρήγορα, οι στιγμές χάνονται. Ήταν μια καλή ευκαιρία για να δημιουργήσουμε αναμνήσεις με όσους αγαπάμε. Να εξασκήσουμε ένα χόμπι ή μια τέχνη. Να αφήσουμε τον εαυτό μας να ξεκουραστεί, να πάρει ανάσες, να γεμίσεις μπαταρίες ο οργανισμός μας.
Ο χρόνος είναι πολύτιμος. Είναι σύμμαχος και όχι εχθρός. 
Απολαύστε τις στιγμές και κάντε τις να μετράνε!
Τι λέει το δικό σας ημερολόγιο Καραντίνας;;; 

Κ.Κ.

Σχόλια