Συζήτηση αντρών

Ειναι μια κρύα μερα του Οκτώβρη, απο τις τελευταίες του γιατί ο Νοέμβρης περιμένει στην γωνία την σκυτάλη! Γύρω άνθρωποι πολλοί, άλλοι χαρούμενοι, άλλοι σκεπτικοί, άλλοι αδιάφοροι και άλλοι βιαστικοί. Όλοι όμως μια ιστορια έχουν να πουν! 
Το σκηνικό, μια καφετέρια μιας και μια τοσο κρύα μερα, ενα ζεστό ρόφημα ειναι απαραίτητο! Πανω απο ενα φλιτζάνι αχνιστού καφέ η γλώσσα λύνεται, οι καρδιές ανοίγουν και οι ιστοριες ξεκινούν! Οι πρωταγωνιστές μας, τρεις αντρες γύρω στα 30 μοιράζονται την καθημερινότητα τους μαζι με έναν απρόσκλητο ακροατή! Η διάθεση μου δεν ειναι κριτικής ή κουτσομπολιού! Οχι οχι!! Οι προθέσεις μου ειναι αγνές!!! Ορκίζομαι!!! Εχω αρχίσει να παρατηρώ γύρω μου πράγματα που μεχρι τωρα προσπερνούσα βιαστικά οπως τόσοι άλλοι! Το μυαλό μου κολλημένο στα δικα μου προβλήματα και αγνοούσα την γινεται γύρω μου.ποσο εγωκεντρικοί γινόμαστε αληθεια; Τέλος πάντων, θέλοντας να δω απο μια διαφορετική οπτική τα πράγματα πρόσεξα την συγκεκριμένη αντροπαρεα. Έπιναν cappuccino ζητητωντας για εγκυμοσυνες. Μου φάνηκε απίστευτα ενδιαφέρον! Συνήθως περιμένεις οι αντρες να μιλάνε για γυναίκες, μπάλα και αυτοκίνητα ή μηχανες. Όντως μίλησαν για γυναίκες, αλλα για το θαύμα που βιώνουν φέρνοντας στον κόσμο μια νεα ζωη, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν γνωστές, φιλες και συγγενείς. Ειδα την κατανόηση στα ματιά τους, την συμπαράσταση στα λογια τους. Όλοι είχαν μια ιστορια να διηγηθούν απο κάποια κοντινή τους γυναίκα που αντιμετώπισε προβλήματα είτε στην εγκυμοσύνη είτε στην γέννα. Άκουγαν με προσοχή την διήγηση του φίλου τους και συμπλήρωναν απο τις δικές τους εμπειρίες. Ένιωθες την χαρα, την λύπη, πόνο ή την αγανάκτηση τους για καθε μια απο αυτές τις γυναίκες και τις περιπέτειες του. Ευχάριστη έκπληξη αυτη η συζήτηση!  
Μίλησαν και για μπάλα αλλα λιγο διαφορετικά! Θέμα συζήτησης το ντέρμπι της προηγούμενης μέρας και ενώ δεν υποστήριζαν όλοι την ομαδα, δεν τσακώθηκαν, δεν διαφώνησαν, δεν ύψωσαν καν τον τόνο της φωνής τους. Σχολίασαν τον αγώνα, τους παίκτες, τις επιλογές των προπονητών, γέλασαν, πείραξαν ο ένας τον άλλον και στο τέλος συμφώνησαν οτι καμια ομαδα δεν έπαιξε καλα και οτι τελικά ολα ειναι στημένα. Παλια, μετα απο ντέρμπι έβλεπες ανθρώπους φανατισμενους να τσακώνονται και ανταλλάσσουν βαριές κουβέντες με αφορμή την ομαδα τους. Ενα κέρδος, αν μπορεί να θεωρηθεί κερδος, απο την διαφθορά του ποδοσφαίρου ειναι η έλλειψη φανατισμού σε μεγάλο βαθμό τουλάχιστον και ο πολιτισμένος σχολιασμός επιτέλους! 
Μίλησαν ελάχιστα για αυτοκίνητα κι αυτο για να αναφέρουν τι αγόρασε ένας φίλος ή τι θελουν να αγοράσουν οι ίδιοι.
Μίλησαν όμως για την δουλεια τους, τις δυσκολίες αλλα και τα τυχερά τους. Εκεί άρχισαν και οι εκμυστηρεύσεις και οι προτάσεις για το μέλλον. Συμβουλές για τους φίλους τους, πως μπορούν να βοηθήσουν αυτούς αλλα και και τους εαυτούς τους. Άνοιξαν τις καρδιές του για τις επιθυμίες και για τα άμεσα σχέδια τους. Για σχέσεις που τελείωσαν αλλα δεν έσκασαν κιόλας! Τοσο ομορφα και απλα, χωρις πολλες αναλύσεις οπως κανουμε εμείς!!! Απο αυτήν την αντροπαρεα μονο καλές εντυπώσεις μου έμειναν. Καταρριφθηκε ο μύθος για τα θέματα συζήτησης του και για το ποσο ρηχοι λένε οτι ειναι. Ειναι απλοί, αλλα αληθινοί. Έχουν προβληματισμούς και αγχη οπως κι εμείς. Βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά απο τις γυναίκες αλλα αυτο δεν ειναι κακο. Σίγουρα δεν θα ειναι όλοι ετσι! Ενα καλο δείγμα όμως μου έδειξε να μην ειμαι προκατειλημμένη. Ο τρόπος που οι γυναίκες έβλεπαν τους αντρες και το αντίθετο αλλάζει!! Ας ειμαστε ανοιχτόμυαλοι και οχι προκατειλημμένοι! Και να θυμάστε το διαφορετικό δεν ειναι κακο!!! 
Ελπιζω η επόμενη αναζήτηση μου να με φέρει κοντα σε μια μια παρέα νέων γυναικών!! Να καταρριψουμε κι άλλους μύθους!!! Ή οχι;;; 
Η αναζήτησή λοιπόν συνεχίζεται.....



Σχόλια