Καλησπέρα αγαπημένο μου ημερολόγιο!

είχα μία απορία τις προηγούμενες ημέρες και θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σου. 

Πόσο εξαρτημένοι είμαστε από την τεχνολογία; Αφορμή για αυτή την ερώτηση ήταν ένα πάρτι που πήγα πρόσφατα και ενώ όλοι θα μπορούσαμε να διασκεδάζουμε, χορεύοντας και μιλώντας μεταξύ μας, οι περισσότεροι είχαμε ένα κινητό στα χέρια μας και αποξενωμένοι από την παρέα. Δεν μπορούσα να καταλάβω την ανάγκη που έχουμε να κοιτάμε μια οθόνη και να επικοινωνούμε εξ αποστάσεως όταν είμαστε τόσο κοντά. 

Το βλέπεις καθημερινά, στον δρόμο, στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στο σπίτι μας,ακόμα και στις ελάχιστες συζητήσεις που πλέον κάνουμε, αναφερόμαστε σε αυτό. Ποιος ήταν που, αν μας έκανε like ή όχι, τι κοινοποίησε ο καθένας. Κρινόμαστε από τις δημοσιεύσεις μας, από τις φωτογραφίες μας (τις γνωστές πλέον selfie). To πόσο δημοφιλής είναι πια κάποιος φαίνεται από τα check in του και από τους φίλους που έκανε tag. Σχολιάζουμε αρνητικά είτε κάποιος βγαίνει πολύ και διασκεδάζει είτε όχι. 
Λες και όλη μας η ζωή εξαρτάται από τα σχόλια μας στα κοινωνικά δίκτυα. 

Ανήκω κι εγώ σε αυτήν την κατηγορία,δυστυχώς. Άρχισαν να μου αρέσουν όλες αυτές ενέργειες και το έβρισκα αρκετά διασκεδαστικό να κοινοποιώ κάθε μου κίνηση. Λες και πριν που δεν το έκανα δεν διασκέδαζα!!! Τέλοσπάντων. 

Αυτό για έμενα άλλαξε,όταν κάποιος "φίλος" μου είπε το εξής " σε βλέπω, όλο εξόδους είσαι,περνάς καλά!!" Θύμωσα τόσο με τον τρόπο που μου το είπε λες και μπορούσε να με κρίνει! Και κυρίως γιατί στην πραγματική μου ζωή, δεν είναι καν φίλος μου.  Όσο το σκεφτόμουν όμως, εγώ έδινα τις πληροφορίες για την διασκέδαση μου, οπότε δεν μπορούσα να πω κάτι. Από την στιγμή που επιλέγω να κοινοποιώ τις ιδιωτικές μου στιγμές πρέπει να είμαι προετοιμασμένη για κάθε είδους σχολιασμό. Δεν μου αρέσει, αλλά....

Είναι αρκετά θλιβερό όταν βλέπεις νέους ανθρώπους να μην επικοινωνούν πια παρά μόνο μέσω της τεχνολογίας. Κάπου στην εξέλιξη, χάσαμε την αληθινή επικοινωνία. Δεν μιλάμε όπως παλιά και η μορφή της διασκέδασης μας αλλάζει δραματικά.

Δεν είμαι έτοιμη να απαρνηθώ ακόμα την τεχνολογία,έχει και τα θετικά της. Ακόμα βρίσκω διασκεδαστική την περιήγηση στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, με ότι αυτό συνεπάγεται. Απλά προσπαθώ να το μετριάσω όσο μπορώ.  Αγαπώ την τεχνολογία και ότι αυτή που προσφέρει, αλλά περισσότερο αγαπώ την αληθινή επικοινωνία με τους ανθρώπους.

Καλό είναι να κάνουμε χρήση των κοινωνικών δικτύων και όχι κατάχρηση που οδηγεί στην αποξένωση. 




Ας δώσουμε προτεραιότητα στην διασκέδαση μας και μετά ας δώσουμε στίγμα του που  και με ποιους. Ας μιλήσουμε με λόγια ένας στον άλλο και όχι με σχόλια ή γραπτά μηνύματα. Τώρα ειδικά που πλησιάζουν οι γιορτές, ας ανοίξουμε την αγκαλιά μας και όχι το κινητό μας. Αυτό μπορεί να περιμένει... 


Σχόλια