Στόχοι και όνειρα στην ζωή μας


"Να στοχεύεις ψηλά, το φεγγάρι. Ακόμα κι αν αποτύχεις, θα βρεθείς ανάμεσα στ’ αστέρια".
Les Brown

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σκεφτόμουν ότι κάθε χρόνο, τις πρώτες ώρες ή μέρες, κάνουμε όνειρα και θέτουμε στόχους για την νέα χρονιά που μόλις ξεκίνησε. Άραγε πόσα από τα πλάνα μας γίνονται πραγματικότητα; Τα μισά ή και λιγότερα συνήθως. Φταίει μήπως ότι δεν τα κυνηγάμε αρκετά ή άλλοι παράγοντες;
Θα σου πω για μένα. Κάθε χρόνο λοιπόν ξεκινάω με πολύ μεγάλη χαρά και λαχτάρα να κάνω πολλά πράγματα και καταλήγω τέλος Δεκεμβρίου να μετράω στα δάχτυλα του ενός χεριού πόσα πραγματικά έκανα. Αφήνω την ρουτίνα και τα καθημερινά προβλήματα να με πάνε πίσω και να παρατήσω μια ακόμα φορά τα θέλω μου. Αλλά να σου πω κάτι; Όχι πια. Φέτος, μιας και αλλάξαμε δεκαετία θα βάλω τις δικές μου επιλογές πρώτες. Να κάνω κάτι καλύτερο για την οικογένεια μου, για τον εαυτό μου. 

"Ένα όνειρο είναι μονάχα ένα όνειρο. Ένας στόχος είναι ένα όνειρο με σχέδιο και προθεσμία".
Harvey Mackay

Όχι άλλες αναβολές λοιπόν για το 2020. Θέτω συγκεκριμένους στόχους και προσπαθώ να τους υλοποιήσω. Γιατί σίγουρα θα ήθελα να κερδίσω το τζόκερ, αλλά είναι λίγο δύσκολο. Προσπαθώ ότι θέλω να κάνω να είναι ρεαλιστικό και επιτεύξιμο.  Πως το κάνεις αυτό όμως! 
Άκου να δεις:
Καταγραφή στόχων: Γράψε τους στόχους σε χαρτί και τον χρόνο που θα χρειαστεί για να γίνουν ώστε να το παρακολουθείς χρονικά

"Να έχεις έναν στόχο για όλη σου τη ζωή, έναν στόχο για ένα μέρος της ζωής σου και έναν στόχο για κάθε χρόνο. Έναν στόχο για κάθε μήνα, έναν στόχο για κάθε εβδομάδα, έναν στόχο για κάθε μέρα, έναν στόχο για κάθε ώρα και κάθε λεπτό. Και να θυσιάζεις τον μικρότερο στόχο για τον μεγαλύτερο".
Λέων Τολστόι


Δημιουργία στρατηγικής: Πρέπει να υπάρχει ένα πλάνο με τα βήματα που θα σε οδηγήσουν στον  στόχο σου
Κοντινοί στόχοι: Μην θέτεις δύσκολους στόχους γιατί έτσι θα είναι πιο εύκολο να τα παρατήσεις. Μικρότεροι στόχοι μας δίνουν κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουμε

"Ένας στόχος χωρίς σχέδιο είναι απλά μια ευχή".
Αντουάν ντε Σαιν Εξπερυ


Προσωπικοί στόχοι: Είναι σημαντικό οι στόχοι να είναι δικοί μας και να μην επηρεαζόμαστε από κοντινούς μας ή όχι ανθρώπους. Τα δικά μας θέλω μετράνε!
Απολογισμός: Ανά τακτά χρονικά διαστήματα έλεγχε την πορεία υλοποίησης κάθε στόχου σού, άλλαξε κάτι αν χρειαστεί και αναγνώρισε τα λάθη για να διορθώσεις ότι μπορείς. Μην ξεχνάς και την επιβράβευση για κάθετι που πετυχαίνεις!!!! 

"Αν θες να ζήσεις μια ευτυχισμένη ζωή, εξάρτησέ την από έναν στόχο, όχι από ανθρώπους ή αντικείμενα".
Αλβέρτος Αϊνστάιν


Φέτος δεν θα αφήσω τον φόβο της αποτυχίας ή την ηττοπάθεια να με ρίξει και να με σταματήσει. Μπορεί να βολευόμαστε σε καταστάσεις, αλλά θέλει προσπάθεια συνεχή για να κάνουμε τα όνειρα μας πραγματικότητα!
Μόλις καταφέρουμε κάτι, αμέσως δίνουμε μια ανάσα στην ζωή μας! Αποκτά όραμα και γίνεται πιο όμορφη η ζωή μας αμέσως! 
Τα όνειρα τα χρειαζόμαστε κι εγώ πολύ αγαπημένο μου ημερολόγιο. Με κάνουν καλύτερη, εξελίσσομαι, ωριμάζω από τα λάθη στην πορεία και μου δίνει δύναμη να συνεχίσω! 
Φέτος λοιπόν τα όνειρα δεν θα υπάρχουν μόνο στον ύπνο μου, αλλά στην καθημερινότητα μου! Πάμε να πραγματοποιήσουμε μερικά από αυτά και κάνουμε καλύτερη την ποιότητα της ζωής μας! 

"Αυτοί που έχουν ένα «γιατί» για να ζουν, μπορούν να αντέξουν σχεδόν οποιοδήποτε «πώς»".
Φρίντριχ Νίτσε


Σχόλια