Τηλεφωνική γραμμή 1520 για τα μέτρα αντιμετώπισης για επιχειρήσεις και καταναλωτές καθώς και καταγγελίες για φαινόμενα αισχροκέρδειας

Σε 24ωρη βάση λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1520 της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή για επιπρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα αντιμετώπισης του Κορονοΐου.
Αυτό γνωστοποίησε με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο γενικός γραμματέας Παναγιώτης Σταμπουλίδης. Όπως αναφέρεται: «Το 1520 της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχει ενεργοποιηθεί σε 24ωρη βάση για καταναλωτές και επιχειρήσεις παρέχοντας επιπρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα αντιμετώπισης του κορωνοϊού  COVID-19. Είμαστε εδώ για να διασφαλίσουμε την ομαλότητα της αγοράς».
Παράλληλα στην ίδια γραμμή οι καταναλωτές θα μπορούν να πραγματοποιούν καταγγελίες.
Συγκεκριμένα όπως ανέφερε ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Παπαθανάσης, στην εκπομπή του OPEN, "Tώρα Ό,τι συμβαίνει", "Σε χρόνο ρεκόρ, στήθηκε η γραμμή 1520, όπου μπορούν να τηλεφωνούν οι επαγγελματίες και να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τα καταστήματα τους, π.χ. ποια πρέπει να είναι ανοικτά ή κλειστά. Η γραμμή θα ξεκινήσει να λειτουργεί από σήμερα το μεσημέρι, θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Στην ίδια γραμμή, στο 1520, θα μπορούν να γίνονται και καταγγελίες".Αξίζει να αναφερθεί ότι η γραμμή 1520 λειτουργεί ήδη ως Γραμμή Καταναλωτή από την Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή.


Σχόλια