Η Σοφία Βόϊκου απαντά στην Ζέτα


Η σημερινή μου καλεσμένη είναι μία πολύ επιτυχημένη Ελληνίδα συγγραφέας και προσωπική μου αγαπημένη από όταν διάβασα το Πικρό γλυκό λεμόνι. Ο λόγος για την Σοφία Βόϊκου!

Δεν γίνεται να μην αγαπήσεις τις ιστορίες της, καθώς έχουν κάτι γλυκό, νοσταλγικό και όμορφο. Τα βιβλία της είναι Το Κόκκινο σημάδι, Το Ταξίδιτης φωτιάς, Πικρό Γλυκό Λεμόνι, Στη σκιά του Αυγερινού, Το Μυστικό τηςκαταιγίδας, Ψίθυροι του Βαρδάρη, Η πόλη που δακρύζει, Το Κορίτσι της ντροπής και κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Ψυχογιός.


Βέρα Θεσαλλονικιά που σπούδασε γαλλική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Ιστορία της Τέχνης στη Σχολή του Λούβρου. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στην Επικοινωνία και τον Πολιτισμό των Χωρών της Μεσογείου στο Πανεπιστήμιο Sophia Antipolis της Γαλλίας. Από το 1997 δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας, διευθύνοντας το δικό της δημιουργικό γραφείο. 

Είναι παντρεμένη, έχει δύο παιδιά και μιλάει τρεις γλώσσες, αγγλικά, ισπανικά και γαλλικά. Είναι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος, μια πολύ ευγενική προσωπικότητα που είχα την τύχη να γνωρίσω σε μια από τις παρουσιάσεις των βιβλίων της.

Την ευχαριστώ ιδιαίτερα για τον χρόνο της και τις απαντήσεις της και εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι νέο ετοιμάζει! 

    Πείτε μας κάτι για εσάς, να σας γνωρίσουμε καλύτερα!

Είμαι μάλλον βαρετή στην παρέα καθώς δεν μιλάω πολύ αλλά ακούω πολύ… είμαι άτομο που τρέχει συνεχώς και μονίμως του λείπει ο χρόνος… μου είναι πιο εύκολο να γράφω παρά να μιλάω… κάνω shopping therapy αγοράζοντας βιβλία.

     Τι σας δίνει έμπνευση;

Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο και αυτό είναι το μαγικό με την έμπνευση. Μπορεί να είναι μία κουβέντα, μια εκπομπή στην τηλεόραση, ένα χαρτί νομικού χαρακτήρα, ένα όνειρο… Έμπνευση μπορεί να αποτελέσουν από τα πιο πεζά μέχρι τα πιο ονειρικά πράγματα.

       Κάνετε σχέδια ή δράτε πιο αυθόρμητα;

Δεν είμαι και ο πιο αυθόρμητος τύπος. Λειτουργώ κυρίως οργανωμένα και μονίμως μ΄ ένα μπλοκάκι στο χέρι για να μην ξεχάσω τα πράγματα που έχω να κάνω.

        Υπάρχει κάποια επιθυμία ή όνειρο που δεν έχετε ακόμα πραγματοποιήσει;

Πάντα θα υπάρχει γιατί η ανθρώπινη φύση μου δυστυχώς είναι άπληστη. Μόλις πραγματοποιώ κάποια επιθυμία μου, μετά από λίγο εμφανίζεται μια άλλη.

       Αν είχατε την δυνατότητα να δώσετε μία συμβουλή στον νεότερο εαυτό σας, ποια θα ήταν και γιατί;

Να χαιρόμουν την κάθε στιγμή όπως ερχόταν και να μην πολυανέλυα τα πράγματα. Η ζωή θέλει πολλές μικρές χαρούμενες στιγμές!

       Ποιο είναι το Μότο σας;

Αύριο ξημερώνει μια νέα ημέρα!

      Αν μπορούσατε να επιλέξετε τον τόπο κατοικίας σας, που θα θέλατε να μείνετε και για ποιο λόγο;

Σ’ ένα μικρό σπίτι μπροστά στη θάλασσα για το απέραντο γαλάζιο και την ηρεμία που χαρίζει η θάλασσα.

        Μια καλή νεραΐδα ή ένα τζίνι σας προσφέρουν τρεις ευχές. Τι θα ζητήσετε;

Υγεία, ψυχική ηρεμία κι η τρίτη ευχή, ας είναι μια ευχάριστη έκπληξη από το τζίνι.

      Αισιοδοξία και Ρεαλισμός. Τι σας εκφράζει καλύτερα;

Ρεαλιστική αισιοδοξία!

      Ταξίδι με την μηχανή του χρόνου. Που θα πηγαίνατε, στο μέλλον ή στο παρελθόν και γιατί;

Το φοβάμαι το μέλλον. Στο παρελθόν θα πήγαινα. Στο Παρίσι του Μεσοπολέμου για να γνωρίσω από κοντά όλους αυτούς τους καλλιτέχνες και συγγραφείς που δημιούργησαν τον μύθο της αγαπημένης μου πόλης.

        Πείτε μας κάτι που σας βοηθάει στα δύσκολα και ίσως βοηθήσει όποιον το διαβάσει τώρα.

Οι άνθρωποι μου – οικογένεια και φίλοι, ανάλογα. Επίσης στα δύσκολα, ανατρέχω συνεχώς στη φράση «κι αυτό θα περάσει».

Κ.Κ.


Σχόλια