Ο Γιώργος Τσούλης απαντά στην Ζέτα

Ο σημερινός καλεσμένος μου είναι ένας εξαιρετικός νέος chef, που με την θετική του ενέργεια και τις εύκολες και πολυ νόστιμες συνταγές του, σε εμπνέει να μαγειρεύεις συνέχεια! Ο λόγος για τον αγαπημένο όλων μας, Γιώργο Τσούλη
Είναι ένας εξαιρετικός μάγειρας, που συνδυάζει κλασσικές συνταγές με μοντέρνες ιδέες, ιδανικές για όλους εμάς που λόγω δουλειάς θέλουμε γρήγορες, νόστιμες και υγιεινές συνταγές!
Μπες στο https://www.giorgostsoulis.com/ για να δεις τι όμορφα φαγητά μπορείς να ετοιμάσεις!!!

Πριν τον γνωρίσουμε μέσω των τηλεοπτικών του εμφανίσεων σε πολλές πετυχημένες εκπομπές και σταθμούς, όπως στο Mega, Alpha, Open TV και Sigma TV στην Κύπρο, ήταν ένα παιδί που ενώ μεγάλωσε στον χώρο της εστίασης, αφού ο πατέρας του είχε πιτσαρία, δεν μπήκε ποτέ στην κουζίνα. Μόνο όταν ξεκίνησε τις σπουδές του πια άρχισε το ταξίδι της αναζήτησης γεύσεων τόσο στην μαγειρική όσο και την ζαχαροπλαστική. Από τότε δεν έχει σταματήσει να μας χαρίζει τα...μαγερικά του μυστικά με κάθε ευκαιρία. Ακολούθησε τον στα social media για μπεις κι εσύ σε έναν κόσμο ιδαίτερων γεύσεων και συνταγών:

όπου θα δεις τα #tsoulomageiremata για να πάρεις έμπνεση! Δεν γίνεται να τον παρακολουθήσεις και μην βάλεις ποδιά κατευθείαν για να...δημιουργήσεις μαζί του! Μην τον χάσεις και τηλεοπτικά στο https://www.alphatv.gr/show/mi-masas/ κάθε μεσημέρι!

Του ζήτησα φυσικά, λόγω καλοκαιριού και ζέστης, να μοιραστεί μαζί μας συνταγές για παγωτό! Μας δίνει μάλιστα και την λίστα: 10 λόγοι για να φτιάξουμε το δικό μας σπιτικό παγωτό! Εγώ δοκίμασα ήδη το Σάντουιτς παγωτό με μπισκότα που πραγμάτικά μας έχει ξετρελάνει οικογενειακώς!! Αλλά και η Γρανίτα καρπούζι θα σε δροσίσει, χωρίς να σε παιδέψει! Το αγαπημένο μου όμως είναι Παγωτό βανίλια με καραμελωμένα φουντούκια !! Θα το ετοιμάσω σύντομα!

Ευχαριστούμε Γιώργο Τσούλη για τις φανταστικές συνταγές σου! Τα γλυκά είναι η αδυναμία μου (και σχεδόν όλων σας φυσικά!) και οι συνταγές του εξαιρετικές, ακόμα και για σένα που είσαι Vegan! Εγώ αγαπώ το Banoffee και φυσικά τις κλασσικές Καριόκες!
Και επειδή μπορώ να συνεχίσω να μιλάω για τις μοναδικές συνταγές του για ώρες, ας αφήσω τον ίδιο να μας μιλήσει! Δέχτηκε με χαρά να απαντήσει σε μερικές ερωτήσεις μου για να τον γνωρίσουμε καλύτερα και τον ευχαριστώ ιδιαίτερα για τον χρόνο και τις απαντήσεις του! Κυρίως όμως τον ευχαριστώ για την ευγένεια του και την θετική του ενέργεια!

  Πες μας κάτι για σένα, να σε γνωρίσουμε καλύτερα!
Γενικά, δεν είναι και πολύ δύσκολο να με γνωρίσετε, είμαι αυτό ακριβώς που βλέπετε. Μου είναι πολύ δύσκολο να προσποιηθώ κάτι διαφορετικό από το χαρακτήρα μου και επίσης δεν είμαι καθόλου καλός στο να κρύβω τα συναισθήματα μου. Αν είμαι χαρούμενος θα το καταλάβετε και αν είμαι στεναχωρημένος ή εκνευρισμένος με κάτι επίσης δεν κρύβεται με τίποτα.  

   Τι σου δίνει έμπνευση;
Η μουσική είναι βασική πηγή έμπνευσης για εμένα. Ειδικά όταν μαγειρεύω θα βάλω να ακούσω διαφορετικό είδος μουσικής, ανάλογα με την περίσταση, για να εμπνευστώ για τις δημιουργίες μου. 

  Περιέγραψε μου μια ιδανική μέρα για σένα. Πως θα ήθελες να την περάσεις;
Κάθε μέρα μπορεί να μεταμορφωθεί σε ιδανική μέρα φτάνει να βάλουμε την καλή μας διάθεση σε αυτή και να μην πτοούμαστε από τις δυσκολίες που προκύπτουν όπως είναι φυσιολογικό για όλους τους ανθρώπους. Για να απαντήσω λοιπόν στην ερώτηση σου, η ιδανική μέρα για εμένα είναι η μέρα που καταφέρνω αυτό ακριβώς το πράγμα γιατί έτσι ακριβώς μπορώ να την απολαύσω στο έπακρον! 

  Αν είχες την δυνατότητα να δώσεις μία συμβουλή στον νεότερο εαυτό σου, ποια θα ήταν και γιατί;
Αν μπορούσα να δώσω κάποια συμβουλή στον νεότερο εαυτό μου θα του έλεγα να ανησυχεί λιγότερο για αυτά που τον απασχολούν.

  Ποιο είναι το Μότο σου;
Μότο μου έχει γίνει η ατάκα «μη μασάς». Είναι μία ατάκα που χρησιμοποιώ πολύ όταν δίνω τις συνταγές μου στον κόσμο και τους λέω να «μη μασάνε» στην κουζίνα, να απολαμβάνουν τη μαγειρική και να μην τη φοβούνται. Αλλά είναι και μία ατάκα που γενικότερα θέλω να εφαρμόζω στη ζωή μου. Έγινε άλλωστε και ο τίτλος που με ακολουθεί στις μαγειρικές μου εκπομπές ήδη από τα videos μου στο YouTube που ξεκίνησε πριν τρία χρόνια, ενώ φέτος έπαιξε και τηλεοπτικά στην μαγειρική εκπομπή μου στον Alpha που παίζει αυτό το καλοκαίρι καθημερινά στις 13.00.

  Αν μπορούσες να επιλέξεις τον τόπο κατοικίας σου, που θα ήθελες να μείνεις και για ποιο λόγο;
Αν μπορούσα, θα επέλεγα το χωριό μου, τη Νέα Μανωλάδα. 

  Μια καλή νεραΐδα ή ένα τζίνι σου προσφέρουν τρείς ευχές. Τι θα ζητήσεις; 
Θα ζητούσα πράγματα φαινομενικά κλισέ, αλλά τελικά αυτά είναι όντως τα πιο σημαντικά ότι και να λέμε! Να έχω υγεία και αγάπη στη ζωή μου και να είναι καλά οι άνθρωποι που αγαπώ! 

  Αισιοδοξία και Ρεαλισμός. Τι σε εκφράζει καλύτερα;
Προς το ρεαλισμό δείχνει η ζυγαριά. 

  Ταξίδι με την μηχανή του χρόνου. Που θα πήγαινες, στο μέλλον ή στο παρελθόν και γιατί;
Θα ταξίδευα στο παρελθόν και συγκεκριμένα στην Αρχαία Ελλάδα, η καλύτερη εποχή για καλό φαγητό και καλό κρασί! 

  Πες μας κάτι που σε βοηθάει στα δύσκολα και ίσως βοηθήσει όποιον το διαβάσει τώρα.
Αυτό που θα σου έλεγα είναι ένας συνδυασμός όσων σου έχω πει μέχρι στιγμής. Δηλαδή, να «μη μασάς» όταν τα βρίσκεις δύσκολα, να θυμάσαι ότι την «ιδανική» μέρα τη φτιάχνεις εσύ με τον τρόπο που βλέπεις τη ζωή και τις προκλήσεις και ότι αυτό που θα ήθελες να συμβουλεύσεις τον εαυτό σου στο παρελθόν κάνε το αν μπορείς σήμερα γιατί αξίζει να ζεις στο παρόν! 

Κ.Κ.

Σχόλια