Έχεις αναρωτηθεί αν υπάρχει ιστορία πίσω από το διασημότερο λιοντάρι που βλέπουμε να βρυχάται πριν την έναρξη των αγαπημένων μας ταινιών; Πάμε να την μάθουμε:
Αρχικά το λιοντάρι λέγεται Λίο και το βλέπουμε πριν την έναρξη κάθε ταινίας της Metro Goldwyn – Mayer.
Πρόκειται για αληθινή σκηνή και ανακαλύψαμε το πώς γυρίστηκε λίγο πριν τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Ήταν επί σειρά ετών το σήμα – σφραγίδα της εταιρίας Metro Goldwyn – Mayer. Οι διαφημιστές της εποχής έδωσαν στον πρόεδρο της εταιρίας την ιδέα να υπάρχει ένα λιοντάρι που δηλώνει ηγετικότατο σήμα και υπερδύναμη.
Έτσι, μετά από συμφωνία, βρήκαν ένα λιοντάρι σε τσίρκο και με τη βοήθεια του εκπαιδευτή του γυρίστηκε η σκηνή. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι χρειάστηκαν περίπου 8 ώρες για να έχουν το τελικό αποτέλεσμα.
Η Metro-Goldwyn-Mayer (Μέτρο Γκόλντγουιν Μάυερ ή MGM) είναι εταιρεία θεάματος ασχολούμενη κυρίως με την παραγωγή και διανομή κινηματογραφικών ταινιών και τηλεοπτικών σειρών. Στις 8 Απριλίου 2005 αγοράστηκε από τη Sony και την Comcast (εταιρεία παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών στις Η.Π.Α.) για 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Η MGM πλέον παράγει ταινίες και τηλεοπτικές σειρές υπό την επωνυμία και της Sony, ωστόσο τον Μάρτιο του 2006 ανακοίνωσε πως θα συνεχίσει να διανέμει και καθαρά δικές της ταινίες, μόνο κάτω από το όνομα της MGM.
Ιδρύθηκε στις 24 Απριλίου 1924 από την συγχώνευση των Metro Pictures Corporation, Goldwyn Pictures Corporation, και Louis B. Mayer Pictures και από τότε έχει σήμα κατατεθέν της τον Λίο το λιοντάρι.
Από το 1917 έως το 1957 χρησιμοποιήθηκαν εφτά διαφορετικά λιοντάρια για τις ανάγκες της μαγνητοσκόπησης του εναρκτήριου βίντεο της MGM, χωρίς η αλλαγή να έχει γίνει αντιληπτή από το κοινό μέχρι σήμερα. Η ιστορία της καταγραφής των λιονταριών έχει γίνει γνωστή εδώ και πολλά χρόνια μέσα από φωτογραφικά και ηχητικά ντοκουμέντα. Όσο για το τελικό αποτέλεσμα, είναι ίσως από τις πιο χαρακτηριστικές εικόνες στην παγκόσμια ιστορία του κινηματογράφου.
Το λιοντάρι που βρυχήθηκε για πρώτη φορά στην πρώτη ταινία της εταιρείας ήταν το 1917. Ήταν βέβαια ένας… αθόρυβος βρυχηθμός αφού ήμαστε ακόμα στην εποχή του βωβού κινηματογράφου. Λεγόταν Slats και χρησιμοποιήθηκε ακόμα μια φορά έξι χρόνια αργότερα.
Το 1928 ο βωβός κινηματογράφος άρχισε να ανήκει στο παρελθόν κι έτσι χρειάστηκε να βιντεοσκοπηθεί ένα λιοντάρι με ήχο για πρώτη φορά. Λεγόταν Jackie και οι βρυχηθμοί της έγιναν γρήγορα πολύ δημοφιλείς. Η εταιρεία την έκανε μέχρι και… καρτούν.
Σιγά σιγά άρχιζε και η εποχή του ασπρόμαυρου να μένει πίσω και η MGM να πειραματίζεται με το χρώμα. Τότε βιντεοσκοπήθηκαν και δύο νέα λιοντάρια, οι Telly και Coffee. Χρησιμοποιήθηκαν επί πέντε χρόνια, μέχρι το 1934 που η MGM αποφάσισε να περιλάβει στο σήμα της ένα άλλο λιοντάρι, τον Tanner, σε μια πλήρως έγχρωμη εκδοχή του. Ο Tanner ήταν ο πρωταγωνιστής όλης της λεγόμενης «χρυσής εποχής» του Χόλιγουντ.
Στη δεκαετία του ’50 ο Tanner αντικαταστάθηκε για δύο χρόνια από τον George και το 1957 ήρθε η σειρά του Λίο, του διασημότερου λιονταριού της MGM που συνέχισε να χρησιμοποιείται για χρόνια.
Μια 25ετία μετά η εταιρεία αποφάσισε να αντικαταστήσει τους αυθεντικούς βρυχηθμούς από ψηφιακά επεξεργασμένους ενώ το χρώμα του λογότυπού της έγινε χρυσό. Έκτοτε έγιναν μόνο μικρές αλλαγές, με σημαντικότερη αυτή του 2012, όταν πέρασε στην εποχή των τριών διαστάσεων.
Ήταν τόσο μεγάλος ο αντίκτυπός του σε πολλές γενιές, θεατών των ταινιών, που το 2014, η κινηματογραφική βιομηχανία αναγνώρισε τη συμβολή της MGM στα 90 χρόνια κινηματογράφου με ένα αστέρι στο Hollywood Walk of Fame. Φυσικά ήταν ο «Λίο» που του δόθηκε η τιμή να τοποθετήσει τα πέλματα του στο υγρό τσιμέντο. Δεν θα μπορούσε να είναι κανένας άλλος!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!