Κάνε τις ημέρες σου να μετρούν, όχι να τις μετράς απλώς...

https://newsbyzeta.blogspot.com/2020/08/blog-post_90.html



"Στην ζωή δεν μετράνε τα βήματα που κάνεις, ούτε τα παπούτσια που χρησιμοποιείς, αλλά τα ίχνη που αφήνεις"
Jess Lair

Και τι δεν μπορεί να βρει κάποιος στο διαδίκτυο. Θέλησα λοιπόν να υπολογίσω τις ημέρες της έως τώρα ζωής μου κι ανακάλυψα ότι έχω περάσει τις 14.000! Ναι είμαι 38 ετών και 6 μηνών για όσους υπολογίζουν!

Από αυτές κάποιες είναι σίγουρα πολύ καλές! Από την παιδική μου ηλικία, την εφηβεία, τα νιάτα μου με φίλους και οικογένεια.

Έχω περάσει πολύ καλά στην ζωή μου και χαίρομαι γι΄ αυτό. Υπάρχουν όμως πολλές ημέρες δύσκολες, γεμάτες άγχος, κουραστικές και κυρίως χαμένες. Είναι οι μέρες που δεν έκανα τίποτα, που χαράμισα σε ανούσια πράγματα και κυρίως που δεν γέλασα. Γιατί μέρα που δεν γελάμε είναι χαμένη!

Η ζωή μας είναι γεμάτη δυσκολίες, αναποδιές και θλίψη. Στο χέρι μας όμως είναι να τις κάνουμε φωτεινές και όμορφες. Χωρίς πολλά πράγματα. Απλά και μόνο αν σκεφτούμε πόσα έχουμε στην ζωή μας. Μπορεί να μην σου φαίνονται πολλά, αλλά είναι ο θησαυρός σου,

Αν έχεις την υγεία σου, οικογένεια, δύο φίλους και δεν κοιμάσαι στον δρόμο και ένα πιάτο ζεστό φαγητό σε περιμένει, έχεις ήδη περισσότερα από εκατομμύρια άλλους ανθρώπους στον πλανήτη!. Και αρκεί θα μου πεις; Ναι αρκεί! Τα υπόλοιπα είναι πολυτέλεια και πρέπει να τα εκτιμάς. 



Τίποτα δεν είναι δεδομένο σε αυτήν την ζωή, αλλά κακώς τα θεωρούμε. Αν θες, πάρε μολύβι και χαρτί και γράψε όσα έχεις και είσαι ευγνώμων. Ακόμα και το καθαρό, τρεχούμενο νερό είναι ένα από αυτά. Το ότι ακούς και βλέπεις, τρέχεις και περπατάς είναι ακόμα μερικά από αυτά για να σε βοηθήσω.

Πάψε να γκρινιάζεις για ότι δεν έχεις και εστίασε σε ότι καλό σου συμβαίνει. Και γέλα, δυνατά και από την ψυχή σου σαν να γιορτάζεις. Γιατί γιορτή είναι η ζωή και δεν το βλέπουμε πάντα. Όλο θέλουμε κάτι ακόμα, κάτι παραπάνω και δεν εκτιμάμε ότι ήδη έχουμε αποκτήσει. 

Τα παιδιά γελάνε πολύ, περισσότερες από 400 φορές την ημέρα! Αντίθετα, ένας ενήλικας γελάει κατά μέσο όρο 15 φορές την ημέρα. Βλέπεις την διαφορά έτσι; Κάπου στην ενηλικίωση και μετά χάνουμε το γέλιο μας, αλλά δεν πρέπει. Παραδειγματίσου από τα παιδιά. Βρίσκουν το κάθετι υπέροχο και τέλειο! Ενώ εμείς μίζερο και άσχημο. Μπορούμε καλύτερα, αρκεί να το θέλουμε.



Είναι αρχές του νέου έτους και πάντα κάνουμε σχέδια και όνειρα που συνήθως ξεχνάμε πολύ γρήγορα. Κάνε ένα μόνο για φέτος. Να σταματήσεις απλά να μετράς μέρες στην ζωή σου, αλλά να τις κάνεις να μετρούν. Κάθε μέρα. Ναι θα είναι δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο. Σκάσε ένα χαμόγελο αντί να γκρινιάξεις και να δεις ότι όλα θα πάρουν χρώμα γύρω σου. Χόρεψε ακόμα και όταν κάνεις δουλειές, σιγοψιθύρισε ένα αγαπημένο σκοπό, λύσε ένα σταυρόλεξο ή διάβασε ένα βιβλίο, δες μια ταινία, οτιδήποτε σε ευχαριστεί αρκεί να μην μιζεριάζεις. Οι δυσκολίες θα υπάρχουν. Το πως τις αντιμετωπίζουμε μπορεί να αλλάξει και να κάνει την διαφορά!




Στο τέλος της ημέρας ρώτα τον εαυτό σου:

Αγάπησα αρκετά; Εσένα και τους γύρω σου

Γέλασα αρκετά;

Έκανα την διαφορά;

Ναι είναι δύσκολο, αλλά μπορείς να το κάνεις. Εγώ ήδη το κάνω! Και θα προσπαθώ κάθε μέρα! 

Οι μέρες μου να μετράνε αντί να τις μετρώ....

"Μην μετράς τις ημέρες, κάνε τις ημέρες να μετρούν"

Muhammad Ali 




Κ.Κ.

Σχόλια